неделя, 20 ноември 2011 г.

Иван Костов за Бюджет 2012

Иван Костов – председател на партия ДСБ – в интервю за „Седмицата” на Дарик радио

от Simeon Ivanov на 19 ноември 2011 г. в 21:03
Благодарности към Дарик радио и информационната агенция Фокус,че имаме възможност да прочетем интервюто на г-н Иван Костов.
Иван Костов за Бюджет 2012
19 ноември 2011 | 12:13 | Дарик радио, "Седмицата"
Иван Костов – председател на партия ДСБ – в интервю за „Седмицата” на Дарик радио
http://focus-news.net/?id=f19700
     Аз четох интервюто с голямо внимание и изпитвам уважение и респект от г-н Костов.Нека оплювачите му да се запрът за малко.Нека и те и другите,които не харесват Костов да прочетат казаното от него и да се замислят за нашето дереже днес и какво ще ни се случи утре.Нека съпартийците, почитателите,привържениците и последователите на Костов  да не ме анатемосват.Аз съм костовист и вярвам на Костов.
    Народе мой,положението вместо да се влошава,става по-безнадежно!
    И понеже аз съм един прост човек,но не и простак, правя няколко прости предложения,които знам,че няма да се приемат.Някои са горди от глупост,други от суета.Малко са тия,които се жертват за род и родина.А простите неща винаги са гениални.Аз не съм гении-прост съм си,като останалите милиони прости в моята страна,наивник съм,утопист съм даже./например, кламерът е проста работа,но е велико откритие,поне за мен/
     Ето простите предложения:
    1.Да не се провеждат предсрочни избори,защото ГЕРБ ще ги спечели пак.Може и БСП да ги спечели.Или и двете да сформират новото правителство от което родината ни няма нужда.
    2. Народът мой,мнозинството от него де,вЕрва и обича Бойко Борисов.Спор по това не може да има.Аз не го обичам и не му вярвам/това е друга бира/.Та ще е отговорност превелика Бойко Борисов да състави ново правителство от експерти,а такива има все още и да покани за вецепремиер Иван Костов.Само някои  министри от сегашното правителство са на ниво,но се умориха.
    3. Иван Костов е доказал,че знае и може да извади страната от перманентната криза.Призовавам го да приеме,ако трябва и да се откаже от лидерския си пост.Да приеме,че Бойко Борисов ще му е шеф,за да я бъде България-достоен член на НАТО и ЕС.      
    4. Аз в чудеса не вярвам,но може пък да станат.Та нека тогава оплювачите на Костов да замлъкнат завинаги и ДСБ да покаже,че е истинската консервативна дясна партия,която жертва своя лидер за спасението на България!
   Забележка: Ще публикуувам това пак през 2012,2013 и 2014 години,за да видим какво ще ни се случи през това време.

Няма коментари:

Публикуване на коментар